niedziela, 26 maja 2013

Dziś trochę zdjęć cudownej Rity. Dlaczego Rita? Już mówię, odkąd pamiętam jestem pod wrażeniem jej stylu. Oczywiście jest jeszcze kilka innych osób, których styl lubię. Ale dzisiejszy post to zdjęcia Rity. Dla mnie osobiście Rita jest jak kameleon. Jednego dnia cudowna kobieca, a drugiego potrafi wyjść w dresach i też wygląda cudownie. Nie wspomnę o zawsze perfekcyjnym make-up(Czerwone usta+kreska na oku).




 ________________________________________________

Oczywiście wiadomo jaki dziś dzień, także wszystkim mamusią a przede wszystkim mojej mamie wszystkiego najlepszego.:) Jak wy dziś świętujecie ten dzień? Przygotowaliście jakieś niespodzianki dla Waszych mam?
Peace and love :)


1 komentarz:

  1. Też lubię styl Rity Ory ^^
    Ja mojej mamie oczywiście złożyłam życzenia i dostała ode mnie i od siostry kosmetyki ; )

    http://fire-hove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak masz coś obraźliwego napisać to lepiej nie pisz.
Peace and love :)