sobota, 1 czerwca 2013

U mnie kolejny deszczowy dzień. Zastanawiam się ile tak jeszcze padać będzie? Dopiero co uleczyłam się z mojej "obsesji" na punkcie filmu "Piraci z Karaibów", a tu przez ten deszcz znowu zaczęłam obsesyjnie oglądać.


"Znasz to uczucie gdy stoisz na skraju przepaści i masz ochotę skoczyć?...bo ja go nie znam"

 ,,Zapamiętajcie dzień, w którym nie schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa"

  
" - najgorszy pirat o jakim słyszałem - ale słyszałeś o mnie!"

"Nie. Bez klucza nie otworzymy tego, czego nie mamy i co otwiera. Więc po co myśleć co otwiera i czego nie mamy nie znalazłszy wpierw tego klucza, który to otwiera?"

"Jestem nieuczciwy, a więc uczciwie możecie liczyć na moją nieuczciwość. Bo uczciwi ludzie są nieprzewidywalni. Zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie głupiego."
 

I jak go tu nie kochać? I ♥ Johnny Depp. I ♥ Kapitan Jack Sparrow.

3 komentarze:

  1. Fajny bloog. Obserwuję jako Agata :)
    Zapraszam do mnie
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten film :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten film jest. ;d
    Obserwujemy? ;)
    http://sosna-grucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak masz coś obraźliwego napisać to lepiej nie pisz.
Peace and love :)