wtorek, 4 czerwca 2013

Hej wszystkim :) U mnie dziś kolejny deszczowy dzień. Obawiam się, że jak tak dalej pójdzie to nie wejdę w swoje ulubione jeansy. Całymi dniami nic tylko jem i oglądam "odmóżdżające" filmy lub/i kreskówki.
Dziś padło na "Pingwiny z Madagaskaru". Niszczy mi to psychikę coś tak czuję, ale w sensie pozytywnym.:)








 ''Na jaja mojej matki!''

 "Kaboom!"  

 "Cukier idzie do mózgu? Co ten szef opowiada? Objadłem się cukrem i nic mi nie jest! Jedzie straż! Ha, jestem piratem! Rany, jedzie stonoga! Ciekawe ile waży księżyc? Jaki dzień dziś? Marzec! Ale fajny cukier..."

 "Niech mnie wszy po udach gryzą! "


_______________________________________________________________

A teraz zdjęcie najlepszej postaci ever....Król Julian ♥


"nie jestem dostatecznie wyspany wyłącz słońce guzikiem drzemka"


"Wielbcie mnie"

_______________________________________________________________

Gdybym miała talent i cierpliwość to pewnie potrafiłabym sobie tak pomalować paznokcie, ale skoro nie mam pozostaje mi tylko patrzeć.

 

2 komentarze:

  1. Ooo te paznokcie świetnee:) Obserwuję
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne paznokcie:)

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię:* Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak masz coś obraźliwego napisać to lepiej nie pisz.
Peace and love :)